Centrum pomocy

Zamówienie

Proces zamawiania

Jak złożyć zamówienie?

Znajdź swój wymarzony produkt, wybierz odpowiedni wariant i kliknij "Dodaj do koszyka". Możesz dodać więcej produktów lub przejść do finalizacji zamówienia, klikając "Przejdź do płatności". Wypełnij dane kontaktowe i opłać zamówienie.

To już wszystko!

Teraz możesz cieszyć się oszczędzonymi pieniędzmi i wymarzonym produktem!

Kiedy otrzymam potwierdzenie zamówienia?

Natychmiast po złożeniu zamówienia, potwierdzenie zostanie wysłane na Twój email lub numer telefonu. W tej zmysłowej wiadomości znajdziesz wszystkie szczegóły dotyczące Twojej przesyłki.

Kiedy przejdziecie do realizacji mojego zamówienia?

Realizację Twojego zamówienia rozpoczynamy natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty.

Gdzie znajdę numer zamówienia?

Numer zamówienia w formacie "SB00000000" zostanie przesłany natychmiast po zakupie na Twój email lub numer telefonu wraz z potwierdzeniem zamówienia. Jeśli wiadomości nie ma w głównym folderze, sprawdź folder SPAM.

W jaki sposób mogę skontaktować się z obsługą klienta?

Jeśli masz dodatkowe pytania lub napotkałaś problem, napisz do nas bezpośrednio na maila kontakt@saintbunny.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Możesz również odwiedzić nasze Centrum Pomocy. Odpowiadamy na wszystkie wiadomości w ciągu 24 godzin.

Zamówienie

Metody płatności

W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie?

Możesz wybrać jedną z poniższych opcji płatności:

  • Bezpieczny i błyskawiczny przelew za pośrednictwem PayU,
  • Szybka płatność mobilna BLIK,
  • Szyfrowana płatność kartą płatniczą,
  • Tradycyjny przelew na rachunek: 59 1140 2004 0000 3802 7925 7738, podając w tytule numer zamówienia.

Kiedy otrzymam potwierdzenie płatności?

Płatność szybkim przelewem lub BLIK: Potwierdzenie płatności otrzymasz natychmiast po udanej transakcji na podanego maila.

Płatność kartą: Potwierdzeniem płatności jest potwierdzenie zamówienia, które otrzymasz na maila.

Jak mogę opłacić zamówienie tradycyjnym przelewem?

Prosimy o przelanie kwoty, która wyświetla się na końcu procesu składania zamówienia, na nasze konto. Zamówienie zostanie zrealizowane, gdy tylko zaksięgujemy płatność.

Przykładowy tytuł:

Katarzyna Wiśniewska, ul. Słoneczna 22/8, 03-456 Wrocław, Polska, wisniewska.katarzyna@gmail.com KOMPLET BIELIZNY AUGUST Czarny L / SB00000000

Dane do przelewu:

  • Nazwa odbiorcy: SaintBunny
  • Numer Rachunku: 59 1140 2004 0000 3802 7925 7738

Zamówienie

Zmiany w zamówieniu

Czy mogę zmienić rozmiar lub kolor zakupionego przed chwilą produktu?

Tak, jeżeli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji, możesz wprowadzić zmiany. Prosimy o szybkie przesłanie wiadomości na adres kontakt@saintbunny.pl z numerem zamówienia i szczegółami zmian, które pragniesz wprowadzić.

Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić adres dostawy?

Tak, jeżeli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone, możesz zmienić adres dostawy. Prosimy o szybkie przesłanie wiadomości na adres kontakt@saintbunny.pl z numerem zamówienia i nowym adresem dostawy.

Czy istnieje możliwość samodzielnego wyboru rozmiarów w zestawach bielizny?

Niestety, nie ma możliwości samodzielnego wyboru rozmiarów w zestawach bielizny.

Zamówienie

Reklamacje

Jak złożyć reklamację wadliwego produktu?

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań i jest wadliwy, prosimy o przesłanie wiadomości na adres kontakt@saintbunny.pl. Dołącz numer zamówienia oraz zdjęcia przedstawiające wady. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, wyślemy Ci nowy produkt na nasz koszt, bez konieczności zwrotu wadliwego towaru.

Zamawiałam kilka produktów, a otrzymałam tylko jeden lub część z nich.

Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy, zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie całego zamówienia, tylko na bieżąco wysyłamy towary dostępne u naszych dostawców. Z tego powodu terminy dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia mogą się różnić.

Jak mogę dokonać zwrotu produktu?

Masz 14 dni od momentu odebrania paczki na dokonanie zwrotu. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z nami. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Wysyłka i dostawa

Metoda wysyłki

Jaka jest cena wysyłki?

Dla zamówień o wartości powyżej 200 zł wysyłka jest darmowa. W przypadku zamówień poniżej tej kwoty, koszt wysyłki wynosi 9,99 zł. Dla zamówień zagranicznych koszt wysyłki jest równy 19.99zł.

Jaka firma kurierska dostarcza zamówienia?

Wszystkie nasze przesyłki są dostarczane przez InPost lub Pocztex. W przypadku zagranicznych przesyłek, dostawę realizuje lokalny operator.

Do jakich krajów wysyłane są zamówienia?

Zamówienia wysyłamy głównie do Polski. Jednak dla naszych zagranicznych klientek przygotowaliśmy ofertę międzynarodowej przesyłki do ponad 150 krajów.

Gdzie mogę śledzić moje zamówienie?

Twoje zamówienie możesz śledzić na stronie: https://parcelsapp.com/en/tracking/. Numer do śledzenia paczki wysyłamy w mailu z potwierdzeniem wysyłki.

Czy jest możliwość wysyłki za pobraniem?

Niestety, aktualnie nie oferujemy opcji płatności przy odbiorze. W razie problemów z opłaceniem zamówienia, umożliwiamy płatność tradycyjnym przelewem.

Wysyłka i dostawa

Czas dostawy

Jaki jest czas dostawy?

Większość zamówień dociera do Ciebie w ciągu 4-12 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Zamówienia są wysyłane w ciągu 1 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki niezwłocznie wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem i numerem do śledzenia na podanego maila lub numer telefonu.

Czy można wybrać najbardziej dogodny dzień na odebranie przesyłki?

Zamówienia wysyłane są zza granicy, więc nie jesteśmy w stanie przewidzieć dokładnego terminu dostawy. W dniu dostawy listonosz lub kurier skontaktuje się z Tobą, korzystając z podanego w zamówieniu numeru telefonu, aby ustalić najbardziej dogodną porę dostawy.

Wysyłka i dostawa

Dostawa

Skąd wysyłane są zamówienia?

Paczki są wysyłane przez sprzedawców spoza Unii Europejskiej, głównie z Azji. Nie posiadamy własnego centrum logistycznego i działamy jako pośrednik w transakcji między kupującym a sprzedawcą.

Czy wszystkie produkty są wysyłane w jednej paczce?

Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy, zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia, tylko na bieżąco wysyłamy towary dostępne u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może się różnić.